pondelok 27. mája 2013

Live: TRAGEDY / MORE BAD NEWS / INTERNATIONAL KARATE

Záznam z koncertu TRAGEDY/MORE BAD NEWS/INERNATIONAL KARATE zo STOKY. Hrali tam ešte AD ACTA a SHEEVA YOGA, tie na zázname nie sú. Kazetu poskytol Oliver, ripol ju Maťo (Zločinec). Dík!

INTERNATIONAL KARATE bola zaujímavá bratislavská kapela z garáží, hrajúca fúziu crustu, metalu a melodického HC.


http://www.mediafire.com/?32xxhn0x688g8kb



Stručné info o kapele INTERNATIONAL KARATE poskytol Oliver (bicie):



Kapela

Prv sme hrali taký ten alternative/grunge. Prvý koncert bol Rendezi či kde... konečná 117-ky /teraz 59/.
(Mne sa vidí, že to bolo na učilišti Na pántoch, na tom koncerte som bol. Na gitaru hral Miro a spievala Sára, taká baba, čo sedávala v podchode na Mierku. Hlas mala taký správne depresívny. Muzika bola niečo medzi grunge-om a neskorším HT-čkom, bolo to silné, to myslím fakt. "Prečo prečo, prečo práve ja, prečo niekto iný nie, ale zrovna ja..." kvílila takým smutným hlasom. Mal som aj nahrávku zo skúšobne, žiaľ, zapatrošil som ju - pozn. Mišo).
Ja som tam vtedy nehral.. lebo sa báli, že to dojebem...tak hral iný týpek. Potom sme špekulovali s názvom - KUKOVE KUČERY, to sme hrávali s ACORNHOEK tie "granžové koncerty" v DK Lúky, DK Dúbravka...neviem ani, či sa ten názov menil pri tom alebo ne. Cvičili sme pri Kuchajde - Zátišie, v garáži so SPRÁVNYM SMEROM. Tam sme už začali trochu hrať taký nájeb. Aj sme to vždy zadelili na konci granžovych koncertov...2 crustové nájeby. Potom sme sa presťahovali pod Prístavný most. Prv spieval Peťo Antal, to sme sa volali RATTUS, či jak to vymyslel. Potom bol ten koncert na garážach, čo sme hrali aj ako PTERODAKTYL s Čarlim - 5 songov, taký metal zvláštny. S Petom Antalom sa to volalo vtedy DRACONUS a tam v polke koncertu začal spievať Large.
(To bol koncert pod názvom "Garage Sound", robili sme ho spolu s Mirom, gitaristom INTERNATIONAL KARATE – plagát je tu: http://muzika-komunika.blogspot.sk/2010/10/garaze-pod-pristavnym-mostom-iv.html pozn. Mišo).
A o týždeň bol koncert v klube HELLRAISER, tam už spieval Large a bol to už názov INTERNATIONAL KARATE.



Koncerty

Viem, že sme hrali v Čechách raz, raz v Trnave, na Garážach asi 5 krát tipujem, v Nitrianskom pravne (tam myslím aj s nami - so S.I.K.A. pozn. Mišo) či jak, v Trenčíne, v Dunajskej strede, v Liptovskom Mikuláši...


Nahrávky

Mám doma nahrávky INTERNATIONAL KARATE na kazetách, len už neviem, ktoré sú to...mám to doma v šupliku a mam ich mrťe...určite sú tam nahrávky zo skúšok...ja som to furt nahrával...


-----------------------

Live recordings of TRAGEDY, MORE BAD NEWS and INTERNATIONAL KARATE from Bratislava, STOKA club, 22.10. 2003.

mišo

1 komentár: