utorok 29. apríla 2014

N.D.E. "Licencia na pravdu" (1999)

N.D.E. - jednočlenná punková úderka Vlada Bisa, ex-člena DIMENZIE X.
Vlado túto svoju debutovú sólovú nahrávku vydal pod názvom NEAR DEATH EXPERIENCE a všetko si nahrával sám.

Poslal mi k tomu stručné info:


"Licenciu na pravdu" som nahrával v roku 1999, všetko sám - spevy, gitary, ale basu a bicie som robil na počítači - písal som noty a potom som to vyexportoval ako zvukovú stopu. Boli to pesničky, ktore sme nehrali s Dimenziou X, vtedy som mal pretlak nápadov a skladal som desiatky skladieb za rok. Takže nechcem tým povedať, že toto bol odpad, ktorý sa nedostal do repertoáru Dimenzie X, ale proste skladieb som mal toľko, že sa nezmestili do repertoáru DX. No a tieto skladby boli možno trochu melodickejšie a textovo trochu inak zamerané ako skladby Dimenzie X, kde skladal texty hlavne bubeník a boli zväčša o politike.

Zahral som aj tuším jeden-dva koncerty, pričom som naživo spieval a hral na gitare, basa a bicie mi išli z CD pustenom z Discmana.

No a o rok na to, v roku 2001, som sa zoznámil s kresťanskou muzikou, aj sa ma asi viac dotkol Boh a zrazu som prestal cítiť potrebu všetko v textoch kritizovať... tak nejak som začal hrať hardrock, ktory som inak tiež rad počúval. A texty začali byť aj priamo o Bohu, nielen skryto.

"Licencia na pravdu" vyšla len ako kazeta, malo to aj jednoduchý punkovy obal :) Už ho žiaľ nemám..."






http://www.nde.sk/mp3/NDELicenciaNaPravdu1999.zip

------------------------------------------------------

Slovakian punk-rock one-man-band. Debut album from late 90´s. Sorry - no cover. Later they are became regular band and turned to gospel-rock.


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára