pondelok 20. marca 2017

HADR zin - časť zinu (1989/90)

Ku niektorým veciam sa dostávam veľmi pomaly, niekedy to trvá to roky. Napríklad taký fanzin HADR o ktorom som čítal možno pred desiatimi rokmi a bol som fakt zvedavý, čo je to za plátok.
Info o časáku: http://www.veselyhrbitov.com/soubory/tvorba/lumir.html

Teraz sa mi dostal v odfotenej podobe vďaka kamošovi, ktorý sa archivovaniu fanzinov venuje profesionálne. Pravdu povediac bol som trochu sklamaný, čakal som trochu niečo iné. Asi aj viac muziky. Fanzin tu ale celý nedám, pretože ma kamoš poprosil, aby som to nešíril, no uverejním z neho aspoň článok o avantgardnej kapele PERE UBU (ich album The Art of Walking som kedysi dosť počúval) ktorý bol preložený z poľského časáku NON STOP:


















































































---------------

Profile of band PERE UBU from Czech zine HADR (translated from Polish magazine NON STOP)



Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)