nedeľa 18. novembra 2018

RÝCHLA ROTA - Naživo MsKS Michalovce (29.8.1991)

Ostatný týždeň bol vskutku bohatý na kultúrne aj spoločenské udalosti - stihol som knižný veľtrh, koncerty, divadlo, workshop, zhromaždenie a opäť koncert. Do toho putujem prostredníctvom reportážnej knihy po východnom Slovensku. Ocitol som sa aj v Michalovciach. Rozhodol som sa teda zaradiť na blog muziku z tohto mesta. 

Koncert kapely Rýchla rota z roku 1991 


Nahrávku mi poslal Slavo. Vymenili sme si aj zopár mailov, hudobné reálie tej (a asi aj súčasnej) doby v Michalovciach opisuje v jednom z nich nasledovne: 

...skoro všetky kapely tu u nás nahrávajú skladby v skúšobniach. Nemáme až také možnosti a nemáme na to,  aby sme všetko nahrávali v klasických štúdiách a vydávali na platniach. Ale pre mňa taký "underground" má svoje čaro. Aj naše posledné 3 cdčka sme nahrávali u nás v skúšobni. A v podstate sa všetci navzájom poznáme, sme všetci jedna partia, ktorí sa stretávame na rôznych akciách a koncertoch. Aj to čo sa v Michalovciach produkuje nieje taký "klasicky"punk, ale taký Grunge/Punk-rock. Raz ktosi povedal, že Michalovce sú "Slovensky Seattle". Ešte ti pošlem nejaké grunge rockové kapely...

Info:

Rýchla Rota

Milan Gofus - basa, spev
Marek Mikloš - gitara
Eduard vajo - bicie (starší brat Martina (Vacha) Vaja: kapely - KSS, No Future, Name of The Band, Divné Kvapky, Free Fly)   


-------------------

Punk rock from Michalovce, Eastern Slovakia.



Pozri aj: 



______________________

Poznámka pod čiarou:

Včera som si bol ešte pozrieť bratislavskú premiéru kysuckej kapely OTRAS (rock/industriál z Čadce, aktívny v druhej polovici 90-tych rokov). Takže keď skončím hudobné putovanie Zemplínom, skúsim zaradiť niečo aj z Kysuckého regiónu.


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára