štvrtok 9. januára 2020

B.S.C. - Demo Live 1998


B.S.C. - alko-punk rock z Bratislavy.



















B.S.C. (1998) Demo Live 1998.rar


Info: https://bandzone.cz/bsc?at=info

Bratislavské Sacie Komando je kapela ktorá ma obišla. Videl som síce kúsok z ich koncertu na garážach (niekedy začiatkom nultých rokov), ale pri asi tretej skladbe - "Erotický salón" som šiel preč. Hudobne to nebolo zlé, taký starý Exploited-punk štýl, ale texty ma neoslovovali. Ani alko-imidž, ani celkový prejav, hehe. 

Neskôr sme hrali s našou kapelou S.I.K.A. vo Viedni na EKH a v ten večer tam prekvapivo hrali aj P.P. podobná kapela, ktorá tušim mala s B.S.C. niektorých spoločných členov - minimálne speváka Venca. Dosť prekvapenie :)

Kazetu (na fotke) mám od kamoša Datru a link s muzikou som našiel na nete. Pre všetkých ktorí s nostalgiou počúvajú staré nahrávky.

--------------

Alco-punks from Bratislava. If you like Expolited, beer and pogo...enjoy.

Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára