pondelok, 21. januára 2013

NONCONFORMIST / DESPECT - spilt kazeta (199?)

Kazeta s hardcorovou klasikou. Ku niektorým nahrávkam mám taký osobnejší, vrúcnejší vzťah. Toto je jedna z nich. NONCONFORMIST boli pre mňa niečo ako CONFLICT, proste kapela ktorá ťa vtiahne. Silné texty, silný prejav vyvolávajúci taký ten mrazivý pocit spolupatričnosti. Nájdeš tu ich výborné veci - a texty sú oskenované v linku!

DESPECT - crust/HC z Vyškova, podmáznutý klávesmi, ktoré tam znejú výborne. "Policejní razie - státní represe!" - býval náš hit cestou z Funusu. Počúvali sme ich vtedy z kompilačky Make kompost not war. Teraz je moja obľúbená Nepoznané štěstí.

Neviem ani kedy táto kazeta vyšla, NONCONFORMISTi tu majú nahrávku z roku 1997. Šíril to Strapatý, ja som ju dostal od Láďa, ktorý to roztáčal.






http://www.ulozto.sk/xZ6fFFs/nonconformist-despect-split-kazeta-zip


-----------------------------------------------------------------


Great HC/punk with spirit on both sides. NONCONFORMIST were from Slovakia and DESPECT from Czech.


mišo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára