streda 21. mája 2014

V/A BOMBARDIRANIE NEW YORKA vol.6 (Slušaj najglasnije, 2002)


"Ja sam ti bil hi-fi manijak i skupljač ploča i onda sam kroz neko vreme skužil da i ja sam to mogu delat. Tih dana, '87.-'88., sam, ja mislim u "Rocku" ili nekima drugima muzičkima novinama, pročital da je postalo moguče privatnim osobama, preko posrednika, u "Jugotonu" štampat ploče. Ja sam več na "uradi sam" foru napravil kazetna izdanja Majki, Messerschmitt, Spoons, Machine Gun itd. Onda sam skupil po par stvari od svakoga benda i složil "proročansku" kompilacije "Bombardiranje New Yorka".

Zdenko - Slušaj najglasnije label




Šiesty diel garage/punk-rockovej výberovky. Áno, obal je taký istý ako pri predchádzajúcich vydaniach. Na tomto diely hrá aj pán vydavateľ pod menom DJ ZDENA v takom surf-garage-rock/šlágrovom štýle.





http://uloz.to/xXxFJa2G/6-bombardiranje-new-yorka-02-zip


Rozhovor:

http://slusajnajglasnije.blogspot.sk/2014/05/intervju-zagrebacko-bombardiranje-ny.html#more


mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára