sobota 6. decembra 2014

KOLOWRAT "Kol srdca vlci" (2004)


Pamätám sa ako som prvý krát videl naživo túto košickú kapelu. Bolo to v Stoke, v októbri roku 2003 a plagát na ich koncert sa mi páčil tak, že som si ho po koncerte odtrhol a doma zavesil na kliniec. Vystrašné dievča, kohút a mačka na mňa potom dlhé roky hľadeli zo steny vždy, keď som išiel spať.


Posledný krát som ich videl tuším v U-čku, pár rokov dozadu. Medzitým ušli dlhú cestu, no zachovali si svojský xicht. Je to taký poetický, melancholický, trochu špinavý mestský rock ´n ´roll s prímesou alternatívy a s óderom undergroundu.

Toto je ich CD-demo z roku 2004, obsahuje 3 songy.





http://uloz.to/xChcNkX8/kolowrat-kol-srdca-vlci-2004-zip


-------------------------------------


Slovakian alternative rock from Košice.


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára