streda 20. septembra 2017

Platne na výmenu - Rock na vinylových doskách (LP, SP)


Ponúkam pár platní na výmenu:

















Info: Jiří Schelinger, F. R. Čech ‎– Nemám Hlas Jako Zvon


















Info: František Ringo Čech, Jiří Schelinger ‎– Hrrr Na Ně …


















Info: Schelinger* • F. R. Čech ‎– …Nám Se Líbí…


















Info: Precedens ‎– Pompeje / Vášeň



















Info: Banket ‎– Prečo Vy Ľudia XX. Storočia...? / Štrbina Lásky V Grafikone...



Pozri prípadne: http://muzika-komunika.blogspot.sk/2017/07/vymeny-na-leto-2017.html



Ponúknite...


Pre lepšiu orientáciu zháňam napr.

ĽAHKÁ MÚZA - Tieň bolesti LP (orig. CD mám)
KÓMA - Lidé bez tváří LP (orig. CD mám)
KÓMA - Demoliční pás/Fata morgána světla SP
BEZ LADU A SKLADU - Horúce hlavy LP (orig. kazetu mám)
BRATRSTVO - Ecclesia LP
RADEGAST LP
PRIESSNITZ - Nebel LP
PROUZA - Ve dne v noci LP (orig. kazetu mám)
KAREL KRYL - Dopisy LP (orig. kazetu mám)
JAROMÍR NOHAVICA - Mikymauzoleum LP (orig. kazetu mám)
V/A FUCK OFF MAJOR LABELS HC LP
V/A ROCK 90 LP
V/A GLOBUS Sampler LP
V/A ROLL OVER TEPLICE LP (orig. CD mám)



Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)