sobota 3. februára 2018

FICOVIA - "Skúška" (200?)


Ku tomuto CD som sa dostal úplnou náhodou. Keď mi kamoš Maťo daroval pred pár rokmi nejaké napálené CD-čká, tak medzi nimi bolo aj UŽ JSME DOMA - "Pohádky ze zapotřebí". Keď som to preberal, tak pod CDčkom UJD sa skrývalo ešte toto napálené CD-r s nápisom FICOVIA. 

Túto kapelu som nikdy moc neregistroval. Hrávali asi niekedy koncom nultých rokov, spolu s TROLLEYBOYS a podobnými kapelami, ktoré ma priznám sa, míňali. 

FICOVIA hrali (hrajú?) taký rock ´n´ roll punk, možno by sa to páčilo fanúšikom HASIACEHO PRÍSTROJA alebo tak. Celkom ma to bavilo občas počúvať  v aute. Najviac asi skladby "Kráčam prázdnym mestom", ktorá je taká melancholická, potom drsná, trochu cynická "Granát" alebo "Niekedy je to tvrdé" a tom, že "život není peříčko".






















--------

Slovakian rock and roll/garage punk-rock.

Rehearsal recording.

Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára