štvrtok 15. februára 2018

ZVLÁŠŇÝ ŠKOLA - "Na České Záchytce I " (1993)


Tak hneď z kraja musím priznať, že hoci som svojho času počúval aj kapely typu TŘI SESTRY, KABÁT, ALKEHOL, či DIAGNÓZA DÁVIVÁ ŽÍZEŇ, tak táto skupina ma obišla. Jediný kontakt s ňou bol pre mňa rozhovor v časopise Metal Hammer CS, ktorý som si prvý rok jeho existencie pravidelne kupoval. Teraz, po takmer 24 rokoch, som ho vyhrabal a rozhovor znova našiel. Ku tomu ešte pridávam prvú nahrávku kapely s lascívnym obalom. Taký pivný rock (alebo ako to sami definujú - knajp ´n´roll) s nádychom Troch Sestier. 

Prosto to evokuje predstvu "zakouřenej hospody", cinkania pohárov, spoločenskej vravy...na stene nakrivo visí portrét podguráženého Zemana a pod ním týpci v teplákoch a s "rádiovkami" na hlavách debatujú o "všehomíre".
























Tu je zmieňovaný rozhovor z časopisu Metal Hammer no.6 (1994)


























??? Ozaj nemáte niekto túto nahrávku - V/A Výměna ???

--------

Czech beer rock/punk rock band.

Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára