utorok 12. júna 2018

Slug and Lettuce (fanzine) - some copies for free

Našiel som doma v poličke staré americké fanziny SLUG AND LETTUCE, ktoré som si občas kupoval (platilo sa len za poštovné) v rokoch 1999-2005 cez kamoša Richťa a niektoré čísla, ako som zistil, mám duplicitne. 

Ak by mal niekto záujem jedno z nich dostať, tak proste napíš na: miso.komunikacia@gmail.com

Moja angličtina vtedy nebola na takej úrovni, že by som zin prečítal celý, ale v tom čase som z neho získaval cenné informácie o vegetariánstve, DIY, politike v punku a podobne. A samozrejme inšpiratívne boli kresby na obálkach a potom komix ZERO CONTENT čo kreslila Fly.






















V ponuke sú dva kusy z č. 84 a jeden kus z č. 65.

Jednu kópiu si chcem nechať ja. Možno, že v budúcnosti sem zavesím nejaké komixy od autorky Fly, alebo aj nejaké celé číslo zinu S&L.




Stojím pri nástennej maľbe od autorky Fly v new yorskom klube Abc No Rio (2005)


Info o fanzine:

http://slugandlettuce.net/


https://en.wikipedia.org/wiki/Slug_and_Lettuce_(fanzine)




Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára