štvrtok 11. apríla 2019

History Of Macedonian Rock'N'Roll Vol.1 Macedonian Punk/HC Part 1 - 1979-2001


Na koncerte bieloruskej Molchat Doma kapely u nás v Bratislave som sa stretol s jednou známou z Macedónska, ktorá mi priniesla nejakú muziku z ich krajiny.

Jedno z prinesených CD obsahuje výber macedónskeho punku/HC z obdobia 1979-2001. CD pôvodne vyšlo myslím v roku 2001, no teraz po rokoch sa znovu objavil jeho dolis ku knihe "Macedonska Rock Encyklopedija". 

Ja som túto nahrávku už pred 6 rokmi na blog dal, vtedy mi ju poslal jeden človek cez mail s odkazom na ulož to.























Download link only for request thru mail:

miso.komunikacia@gmail.com

---------------

Macedonian punk/HC compilation.

Check also: 


Mišo



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)