streda 28. augusta 2019

Filip Fuchs/SYIH - interview for zine Chaos W Mojej Glowie no. 11 (2015)



Pri prechádzaní starých mailov som natrafil na rozhovor, ktorý mi kedysi preposlal Filip Fuchs. Bol to prepis (alebo vlastne pôvodne písaná anglická verzia) rozhovoru s ním ohľadom kapely See You In Hell pre poľský fanzin Chaos W Mojej Glowie. Rozhovor nájdeš v PDF linku pod obrázkom obálky časopisu. Je toho 26 strán  A4-iek vo Worde v angličtine.

























Filip Fuchs - SYIH interview

----

SYIH stále šľapú, čaká ich teraz turné v juhovýchodnej Ázii do ktorého zahrnuli aj koncert v Spojených arabských emirátoch, v Dubaji. 

-------


Four years old interview with Filip Fuchs (R.I.P.) about "his" band See You In Hell, but consist also many informations about Czech HC/punk scene of the past. Originally published in Polish zine Chaos W Mojej Glowie.



Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára