pondelok 3. februára 2020

PROTEST - Never Mind Punk Here Comes Protest-Never Mind Protest Now Comes You! (1992)


Túto kazetu som chcel dať na blog už v jeho začiatkoch, no uletelo vyše 10 rokov a už ma aj predbehli dva blogy, ktoré kazetu "postli". Nevadí. 












http://www.mediafire.com/file/rryxqgxg521osib/PROTEST-nevermind_punk_here_comes_Protest-%2528c60-Resistance_prods-Switzerland-1992%2529.zip/file

Súčasťou je aj booklet/fanzin.

(Rip made by Raff - http://muzika-komunika.blogspot.com/2015/03/interview-w-raff-1000-flights-blog.html)

Info: https://www.discogs.com/Protest-Never-Mind-Punk-Here-Comes-Protest-Never-Mind-Protest-Now-Comes-You/release/6133582


PROTEST bol angažovaný HC/punk zo Švajčiarska, ktorý sa hlučne vyjadroval ku nešvárom sveta aj scény. Kazetu som získal, myslím v roku 2001, od spoluhráča Fifa, ktorému sa až tak nepáčila.

Doniesol mi ju vtedy na nejaký koncert v klube Bunker a keď mi ju dával, tak si toho všimol chalpík menom Marcel Knapek, ktorý tam zhodou okolností vtedy bol. Situácia bola zaujímavá v tom, že bol začiatkom 90-tych rokoch v kontakte s členmi PROTESTu a zaujalo ho, že ešte začiatkom nultých rokov táto kapela rezonuje. Neskôr sme sa stretli s Marcelom v čajovni a mali sme dlhú debatu o tom ako, ho punková scéna zo Švajčiarska ovplyvnila - najmä kapely ako PROTEST, EARTH CITIZENS, BRAIN OF HUMANS a iné. Marcel v prvej polovici deväťdesiatych rokov vydával aj fanzin PROPAGANDA, ktorý bol tiež inšpirovaný fanzinmi ľudí z okruhu PROTEST.

Ja som si niekedy v roku 2001/2002 začal písať s Pablom, bubeníkom kapely, dlhé listy a menili sme veľa nahrávok. Naša korešpondencia trvá dodnes, akustá si píšeme maily.  
Bude to pomaly 20 rokov a Pablo je stále nadšenec do vinylov, muziky a zdieľania názorov.

V rámci výmien som dávnejši získal aj PROTEST 7" EP,  to dám na blog zase možno niekedy nabudúce...za ďalších 10 rokov.

----------------------------------------

Political punk from Switzerland.


Mišo


1 komentár: