nedeľa 10. júna 2012

bloggglg

Len krátko.

Brácho našiel starý článok o bratislavskej formácii TORNÁDO LUE (nedávno mala opätovný comeback v KC DUNAJ). Asi pred siedmimi rokmi mali comeback v Charlie-se, vtedy to bolo tiež dobré, no teraz je to také komornejšie a pritom...presvedčivejšie.

Ale tu je ten článok. Zaujímavosťou je, že vyšiel v časopise PROFIL, ktorý sa zameriava na výtvarné umenie a nie na hudbu. Je to z roku 1991.





(Profil č. 22/1991)



A ešte jedna prosba: Zháňam nahrávky kapely/projektu Vitebsk Broken. Slovenská experimentálna vec.

Niečo sa dá počuť tu http://www.zoonrecords.com/sleepy-motion-broken.html, ale rád by som počul viac.
Kto má a chcel by mi ju poskytnúť - na kazete, CD, či na MP3, ozvite sa mi: miso.komunikacia@gmail.com



No, blog je teraz v miernom útlme, mám veľa iných povinností, ale pomaly budú opäť pribúdať veci. Objavia sa nejaké staré fotky z koncertov v Blave, rysuje sa článok o scéne na Garážach pod Prístavným mostom (ktorý by mal vyjsť v jednom českom fanzine), budú skeny nejakých starších zinov a snáď aj nejaké menej známe nahrávky/kapely. Mám ešte niekoľko restov, tak ich snáď doženiem.
A pomaly pracujem na druhom čísle papierového zinu MUZIKA KOMUNIKA.
Toť vše.

mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára