piatok 19. septembra 2014

MUZIKA KOMUNIKA zin č. 2 (2014) - ISSUU verzia


Pred nedávnom som si uvedomil, že blog MUZIKA KOMUNIKA funguje v @-éteri už 5 rokov. Za ten čas som sem narval takmer 1 200 príspevkov, no niekoľko mi ich ešte ostalo nepublikovaných, alebo publikovaných len z časti. Plánoval som ich uverejniť v zine. Prvé číslo môjho papierového samizdatu vyšlo pred dvoma rokmi v maličkom náklade a neskôr som spravil dotlač (skrátka som nakopíroval pár ďalších kusov), ale s druhým číslom to viazlo. Nakoniec som sa rozhodol pre takúto verziu. Napísal som to jednoducho normálne primitívne vo Worde a dal to do takejto jednoduchej web-zinovej podoby.

Nevylučujem, že v budúcnosti vyjde aj papierová verzia rozšírená o iné nepublikované materiály. Zatiaľ takto:






http://issuu.com/stichfolk/docs/muzika_-_komunika_zin___._2/0



Úvodník som vynechal a hneď zhurta ide rozhovor s Ondatrom, gitaristom kapely ROZPOR o jeho cestovateľských zážitkoch, nasleduje rozprava s Markou Míkovovu /PLYN, DYBBUK, ZUBY NEHTY/ o hudbe, knihách a divadle, potom rozsiahly príbeh starého fanzinu/časopisu OSLÍ UŠI v podobe "povídaní" Rosťu "Osla" Bezděka a na záver krátky "flashback" Borisa Ondrejičku z kapely KOSA Z NOSA...áno, mám slabosť pre slovenskú alternatívu...

...príjemné čítanie



-------------------------------------------------------------



2nd issue of my zine, now in issuu version. 40 pages. Only in Slovak language.



Mišo




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)