štvrtok 27. októbra 2016

Nový blog / New blog - PUNK IST PUNK


Keď som začínal s blogom, niekedy som zvykol z času na čas upozorňovať na iný, pre mňa zaujímavý blog, prípadne som spravil s dotyčným bloggerom rozhovor. Teraz som si už od toho dal na dlhšiu pauzu, hoci nejaký pokus nedávno bol, no odpovedí som sa nedočkal.

Dnes by som rád dal do pozornosti blog s názvom PUNK IST PUNK. Názov môže trochu zavádzať, ale robí ho Američan Aaron z Pensylvánie. Ozval sa mi keď som zháňal kazety z labelu Rebel Planet a tie nahrávky mi ripol a aj promptne poslal.

Blog PUNK IST PUNK sa zameriava na neznáme nahrávky a obskúrne kapely, čiže mi maximálne imponuje. Zverejnených má zatiaľ len niekoľko vecí, no tie fakt stoja za to. Dúfam že vo vysoko nastavenej latke bude pokračovať.




http://punkistpunk.blogspot.sk/


PUNK IST PUNK. This music blog bringing you unknown, overlooked, obscure, forgotten gems from around the world, plus whatever I feel like posting/like. If you want any music removed for any reason, let me know and i'll take it down immediately. Support the artists by tracking down the physical formats of their music!


Check it out!


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)