pondelok 7. mája 2018

Výstrižky z novín (Hudobné akcie rokov 80-tych)

Ľubor z kapely PDD mi poslal niekoľko výstrižkov o hudobných akciách zo starých časopisov.
Napísal mi ku tomu pár viet:


Čau, Mišo,
Posielam naskenované výstrižky z konca 80-tych  rokov, keď som ich ako zrelý teenager začal archivovať - ide hlavne o veci z časáku Gramorevue a z denníku Ľud (ktorý vychádzal ako orgán Slovenskej strany ľudovej a ktorý si začal kupovať môj tato, aby nemusel čitávávať Pravdu - čo, dúfam, že vieš, bol denník KSČ.../..v tom Ľude občas vychádzali takéto články od Juraja Čurného - tento dnes občas vystupuje ako "odborník na hudbu" na Markíze v Chartshow, vtedy, ako mladý študák sa obšmietal skôr na alternatívnych koncertoch...
Všetky tieto výstrižky som minule objavil u nás v skúšobni - totižto, asi pred 10 rokmi som ich daroval Ferovi...heeh... a tak sa vlastne zachránili...











































Music articles from old 80´s Czechoslovakian newspapers / magazines.





Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára