pondelok 24. septembra 2018

:: MIZAR ::


V lete som v Pule natrafil na distro bývalého gitaristu kapely KUD IDIJOTI - Sašu, ktorý tam okrem vinylov, CD´s a kaziet mal aj knihy. Medzi inými aj len nedávno vydaný titul Encyklopédia Macedóskeho rocku. Veľká hrubá kniha (vyše 300 strán, celá v azbuke) ktorú som z nedostatku času iba preletel, pristavil som sa iba pri niktorých kapelách. 

Jednou z najzásadnejších macedónskych kapiel boli MIZAR, ktorým boli venované v knihe asi tri strany. Ponurý, temný novo-vlnný rock s ethno/chrámovým nádychom, taký "Byzantský post-punk/rock"

Neviem či sa ku spomínanej knihe niekedy dostanem, bola na moje pomery dosť drahá a lúskať azbuku sa mi tiež veľmi nechce, tak si asi nechám zájsť chuť a dám sem aspoň prvé dva albumy kapely MIZAR na počúvanie: 







































































Pozri aj dokument/profil kapely s anglickými titulkami: Мизар - Ѕвезда на надежта, Mizar - The star of Hope

Viac macedónskeho rocku/punku na blogu Muzika-Komunika snáď niekedy v budúcnosti.





Mišo




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára