štvrtok 17. októbra 2019

VIDEO_Garáže pod Prístavným mostom (2003)


Zostrih z koncertov ktoré robievala na Garážach pod Prístavným mostom posádka S.F.G. (akcie organizovali hlavne Fifo, Lichtle, Maťko, občas ja).

Sú tam niektoré akcie z rokov 2002/2003 myslím. 

Hrajú napr.: S.I.K.A., FESTA DESPERATO, BOZOKA, ROVNOU CHODBOU a iné...

















https://ufile.io/8rzq2zsb


Short videos of concerts in our old rehearsal room in garage under "Prístavý most" (Port Bridge) in Bratislava.

---------------------------------

Poznámka pod čiarou:

Plagát z koncertu na D.I.Y. Festival 1996





















Moja prvá akcia na Garážach. Plagát som si však nezachoval ja, poslal mi ho oskenovaný kedysi dávno Filip Fuchs, ktorý tam hral s M.B. 


Ak ma pamäť neklame, zhliadol som vtedy:
RADICAL PROTEST - tuším že Mikšova kapela (neskôr hral v SIN FRONTIERAS, ŽELEZNÁ KOLÓNA...), 
BRAIN ACTIVITY ZERO - Pusikel za mikrofónom - crust/grind
SYSTEM OF GREED - DIS-punk/crust: Valter a Banán (neskôr ROZPOR), tuším ešte Antal - neskôr mal rôzne HC kapely s latinskými názvami a Koňo - neskôr hral v rôznych metal-projektoch šmrncnutých švédskym crustom...ostatné kapely asi predstavovať netreba.



-------------------

Druhá poznámka pod čiarou:

Včera sa na Garážach opäť hralo - AHOJ (svojský HC/punk, trochu mi pripomenuli IN DESPAIR) a KRONSTADT.

Budúci týždeň tam ešte zavítajú Maďari, Rakušáci a Trnaváci.

-----------------

Tretia poznámka pod čiarou:

Článok o koncertoch na Garážach z českého zinu Hluboká orba



Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)