pondelok 12. júla 2010

"Pekelná muzika" kniha, Limerick 2010


Nedávno vyšla kniha. Má názov "Pekelná muzika". Autor - Pišta Vandal - frontman dvoch sesterských (súrodeneckých) kapiel ČAD a VANDALI opisuje príbeh(y) okolo kapely ČAD. Príbehy sú zväčša veselé, zväčša hudobné, je v nich humor, radosť, hnev, nenávisť aj odpustenie. Ako v živote. Vystupujú v nich známe aj menej známe postavy a postavičky bratislavskej aj mimobratislavskej undergroundovej scény, či svojské osobnosti a osôbky Svätojurského okolia.
Niektoré príbehy ma rozosmiali, niektoré som čítal s ľahkou nostalgiou - napríklad o koncerte ČADu v RockPopJazze, kde padali kuracie hlavy (a kde som kapelu vtedy prvý krát videl), či o uzimenom turné po Nemecku (kde sa s ČADmi pretĺkala aj naša vtedajšia kapela ROVNOU CHODBOU)...a niektoré ma aj dojali. Mojou naj poviedkou je "Pekelná muzika", ale aj "Dokonca v rádiu!", alebo "Žltý pes". Ale čo tam po tom...kniha stojí za prečítanie celá! Je fakt, že knihy mám možno ešte radšej (kór keď sú o muzike) ako hudobné nosiče. Kontaktuj ČAD alebo nájdi v dobrom kníhkupectve. A na záver knihy ťa čaká to najlepšie: Miesto pre tvoj príbeh.

mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára