nedeľa 18. júla 2010

Rádio:: - "Viera v žvote" (2010)



Nedávno som bol náhodou hosťom jednej relácie v Rádiu Regina, ktorú robí kamoš Pišta Vandal. Nikdy predtým som ešte v éteri nebol, bola to celkom zaujímavá skúsenosť. A aj stres. Aj keď to nebolo "live".

Síce, teraz ma napadá, že pred pár rokmi sme s našou kapelou S.I.K.A. boli hosťami jednej relácie v študentskom rádiu TLIS, ale predsa to len bolo "menej vážne". Vysielalo sa to po chodbách internátu v Mlynskej doline. Vreskot a trieskanie našej produkcie z CD a pomedzi to naše kecy o kapele. Voľakde existuje aj tá nahrávka, možno raz bude aj na tomto blogu.

Ešte sme mali jeden pokus, to už s kapelou STEH - taktiež v Rádiu Regina. Rozhovor s nami robila pani Lučanská, no akosi to vtedy nedopadlo. Bol to taký krátky profil našej kapely, pretkaný niekolkými našimi songami. No nezachytil som, že by sa to odvysielalo.

Tak teraz - do tretice - všetko dobré. Reláciu si môžeš vypočuť v archíve Rádia Regina. Má názov "Viera v živote". Je z 10.7. 2010. Má podtitul: "Ľudia, ktorí to nevzdávajú" a debatuje sa na témy: sociálna práca, rodina, hudba a viera.

http://www.rozhlas.sk/inetportal/web/index.php?lang=1&stationID=4&page=showRelacia&id=702&stationID=4

Mišo

------------------------------------------------

P.S.
Po dlhom čase som pridal krátky príspevok aj na môj druhý blog: http://elektrickazehlicka.blogspot.com/

1 komentár: