pondelok 25. októbra 2010

Garáže pod Prístavným mostom II.

Ahoj, pokračujeme spomínaním na začiatky Garáží. Tento krát mejl od Achmeda (basák NONCONFORMIST). Vybavil Tomáš Fifo - vďaka. Dúfam v skoré pokračovanie.

I keď tento mejl bol skôr reakciou na oslovenie, či by pridal spomienku na začiatky D.I.Y. HC/punk 90-tych rokov, kto, ako, kedy a prečo,možno skôr aj o tom ako to žilo na východe Slovenska, takže extra ku Garážam sa to nevzťahuje, ale nevadí, časom sa niečo nazbiera.

Z mejlu vyberám:

Achmed:

"Pozdravujem z burcakovych vestonic ... ozyvam sa trochu neskor, bol som na
sluzobke... ten Vas napad je super, ja ako archeolog mam ku historii
trochu vztah, tak Vam samozrejme velmi rad pomozem .... a ak by sa Vam to
podarilo dotiahnut az do podoby knihy tak klobuk dolu ...

ale k veci ... doma urcite nejake stare veci mam ... vzdy som to
skladoval, ako kus historie - to je ta profesionalna deformacia ... stare
nahravky urcite ... to by som presiel kazety a napisal Ti co vsetko tam je
... + k tomu mam este originaly brozur s textami, ktore sme rozdavali na
koncertoch ... ach, tie idealy :-)) na povale mam aj kopec starych zinov,
tak to mozem prebrat a nejake perly tam urcite budu ... plagaty mi tiez
nejake doma zostali (aspon myslim), ale prave ze kopu starych plagatov na
koncerty co sme robili este v prvej polovici 90tych rokov v kosiciach tak
som nechal didimu, ked otvaral hospodu ci si to tam nechce dat ... poviem
mu o tom, ked s nim budem kecat, myslim ze kopec veci z toho nepouzil a ma
to este doma ... a napadlo ma, ze on bude mat aj urcite kopec veci ohladne
squatu Zeleny dvor... tiez sa mozem ozvat aj vrabcovi, on bude mat po
suplikoch tiez nejake stare perly, aspon co sa tyka fotiek roznych kapiel
z roznych koncertov po ceskoslovensku ... takze vsetko prejdem, ozvem sa
ludom a dal by som Ti potom vediet ako to vyzera ... neviem ako to
potrebujes casovo ... ja mam teraz toho trochu dost ... nestiham veci v
robote + na mna este hodili prednasky na univerzite, tak neviem kde mi
hlava stoji, ale tak do tych dvoch tyzdnov by som Ti dal vediet ako sa
veci maju ... sam sa vlastne rad znova poprehrabujem v starych veciach ...
:-)
...a napadol ma este jeden kamos - marcel knapek - on zije teraz v
londyne a je to clovek ktory tu zaciatkom 90tych rokov zacal robit
koncerty kapelam ako RESIST, HIATUS a tak... a myslim jeden z prvych,
ktory to tu zacal vtedy rozbiehat... aj vdaka jeho "osvete" sme sa aspon u
nas v KE preorientovali zo "sexpistols punku 77" na ten spravny D.I.Y.
HC/PUNK :-)) doteraz nezabudnem na koncert RESIST - na spinavych
onasivkovanych crusterov, ked zacali hrat to ich peklo "samozrejme na tu
dobu" :-) to bol pre mna blesk s jasneho neba ... take daco som dovtedy
nevidel a silne to so mnou zamavalo :-) .... tu je na neho kontakt na
myspace (email neviem teraz najst) -
http://www.myspace.com/marcellondonsk ... tak sa mu kludne ozvi a odvolaj
sa na mna ... urcite prispeje a pomoze Vam..."



(Marko, Achmed a Riško - NONCONFORMIST v Stupave, 11.3.2000, klub INÁREŇ)

---------------------------------------------------------------

hej a pridaj aj ty svoje veci/spomienky ak máš!

mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára