piatok 5. augusta 2011

Kapely II.

Vrátim sa dnes krátko ku príspevku spred vyše roka. Bol o kapelách, kde som hrával.

http://muzika-komunika.blogspot.com/2010/02/kapely.html



Nedávno som objavil kazetu z ranných skúšok kapely STEH. Tak sem pár songov dávam. Niektoré skladby sú zahrané pomaly, veľmi to neodsýpa, ale iné šľapú. Keď chceš info + kvalitnejšiu nahrávku - pohrab sa v archíve blogu. Nájdeš.




Steh:
http://www.mediafire.com/?bvoxk5874d7ercg





Na druhej strane kazety som našiel pár záznamov zo skúšok kapely STROM. Tu som hrával na bicie iba krátko, mali sme, myslím, spoločne tak tri-štyri skúšky. Na gitaru hral Marcel Duchoň a na basu Mišo-Záchvat. Ja som skúšal hrať bicie. Sú tu zaznamenané také fragmenty zo skúšok.
STROM si neskôr zmenil názov na PASTIERI STROMOV a Marcel myslím, vtedy ešte paralelne hrával s akustickým projektom POTULNÝ ORCHESTER.






Strom:
http://www.mediafire.com/?o4tgc27ph4xt24g


Toľko z pôvodnej tvorby.

Ešte chcem dať vedieť, že je na spadnutie vydanie 0. čísla "ART ZINU" pri blogu Galéria. (Galéria je môj druhý blog zameraný na kresby a výtvarno.)
22 strán kresieb (+ obálka) z obdobia cca rokov 2000-2010. Vyjde v malom náklade (20, možno 30 kusov).

Čoskoro viac informácii na mojom druhom blogu Galéria.

-------------------------------------------------------------------------

Some rehearsals sessions of bands where I used to play.
STEH was synthy-punk and STROM was rock/punk. Poor sound quality.


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)