piatok 5. mája 2017

VÝMENY na máj 2017


Aktuálne na výmeny ponúkam tieto dosky:




ŠTICH - Kľučka (one-sided EP), self-released, 2017

Jednočlenný meloancho-post-punk-folk-rock-projekt






THE TRIAL - Pictures LP, Monitor, 1991 

Zaujímavý elektro/synth z Čiech.





TEÓRIA ODRAZU - "S/T" LP, Globus International, 1991

NO WAVE, experimental-post-rock z Kysúc


Vinyly nepredávam, ale vymieňam!!!


Pokiaľ máte o nejaký titul záujem napíšte mi mail:
miso.komunikacia@gmail.com

-----------------

Čo sa týka nového vzhľadu blogu, tak to je skôr neúmyselná vec. Včera som niečo chcel vyskúšať a ako počítačový nedouk som už nevedel ako vrátiť pôvodný dizajn. Musím to ešte poskúšať ako to napraviť, doladiť. Musím si nájsť čas. Zatiaľ bude blog vyzerať takto. Ale obsah bude viac-menej stále rovnaký, ako už posledných 7 a 1/2 roka. Toto je inak už príspevok č. 1 660. Blog zatiaľ navštívilo, obrazne povedané, okolo trištvrte milióna ľudí (teda vlastne číslo počtu návštev na blogu je ku dnešnému dňu 766 920), čo sa mi zdá vzhľadom na jeho nekomerčné, neaktuálne a žánrovo nevyhranené (no skôr obskúrne ladené) zameranie celkom dosť. Návštevníci sú prevažne z Ruska, Francúzka, ČR, Slovenska, UK, USA, Japonska, ale aj z Mexika, Ukrajiny či Belgicka

V príprave je teraz nejaké staršie video z koncertov z Garáží, skeny/fotky fanzinov, chystám nejaké rozhovory a ripy kaziet.  Nedávno som absolvoval taký podrobnejší, rozsiahlejší rozhovor na tému fanziny, ich história a pod. Ak bude z toho nejaký výstup, tak dám o tom info na blog.



Mišo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)