štvrtok 20. decembra 2018

Koncert v Nitrianskom Pravne_Mišo_Štich / Samotár


Koncert, kaviareň, obrazy...túto sobotu (22.12.) by som mal zahrať niekoľko akustických songov v caffe Laura v Nitrianskom Pravne, na vernisáži obrazov. A hrá tam aj folk-cruster Samotár. Teším sa, v Pravne som naposledy hral so S.I.K.A. v roku 2004, na prvého mája - v deň vstupu Slovenska do EÚ.



















Nedávno som bol nahrať aj niekoľko svojich novších skladieb - len tak nasucho s akustickou gitarou, bez efektov (a bez brnkátka!). Kamoš Peťo (patrí mu veľká vďaka) bol taký láskavý a vzal ma na Filmovú a televíznu fakultu VŠMU, do miestnosti, kde sa nahrávajú ruch a šumy do filmov a tam som to naostro za 15 minút nasekal do jedného mikrofónu. Vzniklo tak akustické demo so skladbami, ktoré by som ešte rád trochu rozvinul a nahral nanovo. 

Rovnako sa pokúsim niektoré, alebo aj všetky skladby ilustrovať, teda text doplniť kresbami. Možno to opäť vydám ako samizdat, ako posledne brožúrku Štichy

Niekoľko obrázkov na ukážku:
























Kresba očí, ktorú som dal v ateliéri vyfarbiť chlapcovi s autizmom, ale vyfarbil len kúsok a potom sa mu nedopatrením na to vylial tuš, tak som to musel trochu opraviť. Možno z toho bude aj obal nahrávky.


























Druhá vec je Váza s kvitnúcimi očami, jeden z mojich prvých pokusov o linoryt. Mám teraz nakúpené dlátka a lino, tak verím že vznikne viaero vecí. Budúci rok je v pláne niekoľko výstav na ktorých by som mal participovať.


A tu je Akustik_demo_2018 nahraté v štúdiu na FTF VŠMU:
















































Ok, to je všetko, idem si pustiť D. Nobacona...


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)