štvrtok 27. decembra 2018

X MEDVĚD 09 X č. 5


Český 90´s HC fanzin.


























Fanzin X Medvěd 09 X patril medzi prvé punkové fanziny ku ktorým som sa niekedy v 96-tom dostal. Mal som jedno číslo, ktoré však teraz neviem nájsť, tak sem dávam č. 5, ktoré mi poslal kamoš Aleš.

Príjemné čítanie. 

--------------

Teraz, po sviatkoch, je ideálny čas trochu vypnúť (teda pokiaľ nemusíte ísť do práce) a niečo si prečítať. Ja som sa aktuálne pustil do knihy rozhovorov Vis-á-vis od Jula Fujaka, a Punk a Hard Core Co bylo, co zbylo od Alexa Švamberka (obe jeho predošlé knihy - "No future!" aj "Nenech se oblbnout" som už dávnejšie prečítal, toto je také ich voľné pokračovanie). Niektoré z Švamberkových literárnych počinov som spomínal aj v článku http://muzika-komunika.blogspot.com/2017/07/uni-clanky.html a tamtiež sa rovnako vyskytuje meno Radima Kopáča, ktorý spolu-vydával práve fanzin X Medvěd 09 X.

Ešte mi pred Vianocami ušla (bola v kamenných kníhkupectvách vypredaná) kniha Alternativa II od M. Chadimu, ale verím, že sa ku nej onedlho taktiež dostanem.



Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára