sobota 29. decembra 2018

PF 2019


Posledný príspevok na blogu v roku 2018. Vďaka za priazeň. Dávam si teraz na chvíľu pauzu, oddych, ideme s rodinou trochu na hory.

Tento rok presiahol počet navštívení stránky Muzika-komunika magické číslo 1 000 000. Podarilo sa mi zosmoliť 264 príspevkov. Napísalo mi aj niekoľko ľudí, vymenil som a získal nejaké nahrávky. Niektoré z nich som zháňal už dlhé roky. Zahral som aj pár koncertov. Výborná bola napríklad Praha, (Praha sa rysuje aj budúci rok, akurát že tentokrát v spojení s fanzinmi), ale aj Zaježová, Sklabiňa či Garáže. Ostatný koncert som hral teraz v Nitrianskom Pravne, dva dni pred Vianocami. Uponáhľaný, s prasknutou spodnou E-strunou v druhej skladbe a s mierne rozladenou gitarou. Ale ľudia a následný pokec s miestnymi pri káve stál za to. Vďaka za podporu.

Veľmi stručný sumár uplynulého roku (berte s rezervou, mnoho vecí už vypadlo z pamäti):

Navštívil som zopár dobrých koncertov, videl som niekoľko zaujímavých  kapiel, z ktorých najšialenejší / najpodivnejší boli asi post-punkoví psycho Francúzi Les Tétines Noires. Super boli Chorobopop, ale aj Teória Odrazu...a mnohí iní.

Došlo mi pod ruku dosť zaujímavých kníh, spomínal som ich postupne v minulých príspevkoch blogu, veľa z nich som našiel aj na festivale Tabook. O knihách bude určite reč aj v budúcich blogových príspevkoch. Teraz sa chystám prečítať si dizertačku Pavly Jonssonovej, gitaristky/basgitaristky z kapely Zuby Nehty o Mýtoch českej hudobnej alternatívy 80-tych rokov.

Podieľal som sa na realizácii niekoľkých výstav - napr. Klub 99, alebo na tvorbe čísel samizdatového časopisu Na kolene, zameraného na výtvarnú a literárnu expresiu ľudí s mentálnym postihnutím. Začal som publikovať do celoslovenského časopisu zameraného na aktivity ľudí s mentálnym handicapom...a kadečo iné.  

Ak mi zostane dosť síl, tak sa budem snažiť pokračovať v tom všetkom aj v ďalšom období.

Dopočutia v Novom roku 2019






















Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára