streda 5. júna 2019

S.I.K.A. r.i.p. (1999-2004)


Začiatkom tohto roka som si povedal, že pri príležitosti 20-tych nedožitých narodenín kapely S.I.K.A. sem dám nejaké naše "leftovers", no zatiaľ som sa u tomu veľmi nedostal.

V januári som dal príspevok s koncertom z klubu Vrah: 
http://muzika-komunika.blogspot.com/2019/01/sxixkxax-nazivo-na-vrahu-2001.html


Dnes teda aspoň pár dobových recenzií:








Fanzin Hluboká orba č.25 (2005)



























Fanzin Bakteria č. 3 (2005) 











































































Recka na split 7", promo kazetu ku Baltickému turné + reklama na našu tvorbu zo fanzinu Biosphere č. 5 (2004)

-----------------------------------------------












Fragment z Lichtleho stĺpčeka v Biosphere č.5










































Záverom ešte moje dva návrhy na obal kazety S.I.K.A. ...some memorial tape.

----------------------------------


Ok, no aby som nebol iba taký nostalgický, tak sem dám aj výsostne aktuálny (4.6. 2019) "šort-fast-and-laud rozhovor" s Lichtlem (gitara) a s Tomášom (basa), ktorí obaja v S.I.K.A. hrali a ostatných 15 rokov hrajú v kapele BETON. 

Otázky smerovali na ich práve skončené turné USA/Kanada:

Čaute, už ste doma?


1. Aký bol celkový dojem?
2. Porovnanie s Južnou Amerikou? (predtým hrali Brazíliu, Mexiko)
3. Bol aj dáky normálny dobrý klub, či skôr bowlingové krčmy s malým, nie moc dobrým pivom?
4. Dáke dobré kapely s ktorými ste hrali?
5. Naj zážitok/naj koncert?



Tomáš: Jojo uz sme doma. Vsetko islo jak po masle, len je to taka europa s mnozstvom zakazov a prikazov co kde mozes a co nie. Oproti lat. Amerike to bolo take menej zivelne.

LichtleCau miso

1. Celkovy dojem je u mna pozitivny bo zas neco clovek spozna. Tak super
2. Juzna amerika mi je vo vela veciach sympatickejsia. Ludia su uprimnejsi a aj akcnejsi na koncertoch a samozrejme ne tak prezrati jak v usa
3. Boli aj fajn kluby ale vacsinou jak hovoris. V montreali Katacombes, vo Worcestri - ralphs rock diner ale aj philadelphia century bar a v richmonde bola tiez dobra krcma
4. Jj hrali sme s viacerymi super. TOMB MOLD, MOWER, SUBMACHINE, ASYLUM co su take lepsie co sme s nimi hrali
5. Naj koncert bol posledny na Earslaughter feste v montreali a naj zazitok asi niagarske vodopady hahah

To iba tak narychlo. Ja som este v helsinkach. Cakam na let do viedne


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára