štvrtok 26. decembra 2019

Moja diskografia :: 2001 - 2019







Na dnes večer sme plánovali s kapelou STARÉ DETI zahrať prvý koncert v skúšobni v Žiline. Nevyšlo to z viacerých dôvodov, najmä sa však ukázalo ako nereálne nacvičiť do tohto termínu plánovaných 5 skladieb.  

Na druhú stranu, prišla mi dnes mailom prvá recenzia od letter-kamoša Pabla zo Švajčiarska na naše demo.
Ok, vďaka kámo.

Koncert teda odpadá, tak som si teda aspoň našiel čas a poobhliadol sa po starších nahrávkach z ostatných rokov na ktorých som nejakým spôsobom participoval, alebo som bol ich súčasťou. Je to vlastne rozšírené pokračovanie celej tej neúplnej diskografie.

Snažil som sa zaznamenať takmer všetko, na čo som si spomenul, či už oficiálne nahrávky aj bootlegy. Vyňal som ale nahrávky svojich starých bordeloidných punk kapiel Punkheart a Ňampa Zampa (cca roky 1998-1999). Rovnako nie sú zastúpené niektoré živáky čo "vyšli" online na blogu Muzika-Komunika: napr. STEH - live in EKH/Wien, alebo S.I.K.A. a Riot In Opera koncerty z prvého turné, z klubu Vrah, ani výberovka "SxIxKxAx/RIOT IN OPERA hrajú covery" ktorú môžes počuť tu: https://archive.org/details/s.i.k.a.-riot-in-opera-rovnou-chodbou-hraju-covery.

Zaznamenané nahrávky vyšli v priebehu rokov 2001-2019 na kazetách, CD, kompiláciách, vinyloch, alebo online. Za 100% správnosť a kompletnosť však neručím, je to viac-menej orientačné info.

Nahrávky sú zoradené sú od najnovšej po najstaršiu, zhora nadol. U niektorých je uvedený iba rok vydania. Postupne doplním ďalšie info. Ak máš záujem o podrobnejšie informácie o niektorej z nahrávok, tak ich nájdeš na Discogs-e, alebo v archíve blogu Muzika-Komunika.






















Staré Deti - Demo 2019





















Šigela - Demo 2014 (vydané na labely Nunatak)






















Mišo Štich - Akustik_demo (2018)





















V/A FFUD Fest (2017)





















Mišo Štich - Kľučka /one side SP/ (2017)





















Šigela - Demo / Live 2014 (2016)





















V/A Kapely z Garáže pod Prístavným mostom (2015)





















Mišo Štich - Oči / Lži  SP (2015)






Šigela - Live in E.K.H., Wien (2014)















Šigela - Hrubý mix - Garáž (2014)





















V/A Demos Not Dead (2014)





















Šigela - Demo CD-r (2014)



Šigela - Demo EP (2013)

















Mišo Štich - Naživo vo Fuge - FNB Benefit (2012)





















2012



















Bombardiranje Njujorka / Globalni Fenomen vol. 13 (2011) 
Skladby STEHu pochádzajú zo splitu s Vandalmi, vyšli v Chorvátsku na MP3 kompilácii Bombardiranje Njujorka / Globalni Fenomen vol. 13
 
SxIxKxA ...some memorial tape (2011)

Online vypočutie: https://archive.org/details/s.-i.-k.-a.-...some-memorial-tape













2011

V roku 2010 sme vo dvojici (basa / gitara) niekoľko mesiacov skúšali v našej Garáži pod názvom Štich, ja som prešiel od bicích ku gitare a začal sa na nej učiť trochu hrať. myslím ž esme nenahrali nič. Hrali sme pár coverov - JOY DIVISION, DEVO, GRAUZONE...

V lete 2009 som začal robiť blog Muzika-Komunika a začal som pomaly archivovať veci, ktorými som sa zaoberal predošlých zhruba 15 rokov.

2008/2009 - prebehlo nahrávanie druhého albumu STEH - Na modro, ktorého vydanie v podobe CD/alebo vinylu bolo naplánované na koniec roku 2009, žiaľ nestalo sa tak. Album nakoniec vyšiel iba online až začiatkom roku (30.1.) 2012.





















2007





















2007





















2006





















2006














Skúška kapely STEH v Garáži (2005/2006)





















2004




















Kazetová verzia splitu Bingo/S.I.K.A. (2004)



2004























Split 7" BINGO/S.I.K.A. (2003)




2003






















2003


















2003 (Demo 2)




2003 (Demo 1)























2002























2002



2001
















Riot In Opera - Garáž: 2000-2001 (2001)


Pozri prípadne staré články:

http://muzika-komunika.blogspot.com/2010/02/kapely.html

http://muzika-komunika.blogspot.com/2011/08/kapely-ii.html




Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára