nedeľa 16. decembra 2012

ABC NO RIO zine - tell me about the first time you came to abc no rio


Americký zin, ktorého ústrednou témou/otázkou je: Kedy že sa tázaní ľudia zo scény prvý krát ocitli na známom mieste new-yorskej HC/punkovej/D.I.Y kultúry - v klube ABC NO RIO? Odpovede nájdeš dnu.




http://www.ulozto.sk/xLNKzVS/abc-no-rio-zine-zip


Ja som tento zin dostal od jednej punkáčky priamo tam, v klube ABC NO RIO, kde som sa bol pozrieť na koncert M.D.C. v pôvodnej zostave. Dobrý koncert, ale v ten večer mali navrch miestni DEATH CYCLE - N.Y HC s vplyvmi AGNOSTIC FRONT, CRUCIFIX a FINAL CONFLICT.




A musel som oželieť koncert v CBGB´s kúsok odtiaľ, kde za 40 USD hrali CIRCLE JERKS a ADOLESCENTS. To sa mi zdalo na punkový koncert moc.



Stojím pred klubom ABC NO RIO.




Pred maľbou umelkyne FLY vo vnútri klubu.



mišo

----------------------------------------------------------------------

US zine focused on the first meeting with ABC NO RIO center.



ABC NO RIO info:

http://www.abcnorio.org/










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)