sobota 2. apríla 2011

KATAFALK - demo 1984 (CSSR post-punk/experimental)

Dnes taká jedna zvláštnosť - KATAFALK. Obskúrna kapela, ktorá nikdy nehrala naživo, fungovala ako domáci projekt. No, dostal som skrátka chuť na takúto muziku. Včera som totiž po dlhšom čase zase robil preklad rozhovoru do zinu muzika - komunika s týpkom menom "none", čo robí zase blog venovaný neznámej, neobvyklej hudbe ktorá vyšla prevažne na kazetách a tak mi prišla chuť na podivnosti. Takže KATAFALK - 7 skladieb novovlnného experimentálneho punku.

A môžete si s nimi zaspievať:

"Přišla nová vlna, z britského ostrova...Ref: brousím brousím, boty špičaté, aby byly, byly kulaté.."

Irónia, experiment, nadhľad. To mám rád.




DeMo 1984:

http://www.multiupload.com/2SWNI15VHF


info o kapele:

http://www.veselyhrbitov.com/soubory/kapely/katafa.html

MP3ojku mi kedysi poslal berlínsky kamoš dAdA. Vďaka.

----------------------------------------------------------------------------------

Weird post-punk from CSSR, recorded back in 1984. Self-made drum-machine, bass, guitar, vocal,ironic lyrics and all this recorded on tape recorder in room.


mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)