štvrtok 21. apríla 2011

NAIVEFIGHTERS - koncert (2000)

NAIVEFIGHTERS je kapela o ktorej by som toho mohol napísať dosť, lenže skrátim to.

Bola to kapela ktorá mala svojský prístup k punku, hľadali nové možnosti (na slovenské pomery) vyjadrenia, mali zaujímavé texty.

Svojím prístupom aj politickým vystupovaním určite ovplyvnili časť slovenskej scény.

LEVELLERS, ACTIVE MINDS, JAMES BROOK, neskôr elektronická hudba... - snáď niektoré z ich inšpirácii, NAIVKY určite mali hlavy a uši otvorené...

Bola to kapela na ktorú mám pekné spomienky - na ich koncert v Inárni v Stupave, na koncert v Artfóre, na zakúpenie ich prvého dema na sqatte Lodná, na koncert v domčeku ŽANŽ, na spoločnú skúšobňu, na turné v roku 2001, kde som išiel ako zaskakujúci bubeník (keď Farki "narukoval", hoci len na civilku) a ktoré bolo mojím prvým väčším punkovým zážitkom - išlo sa ešte s kapelami INNOXIA CORPORA a ZABLOUDIL (čiže žánrová rozmanitosť - a tiež aj ľudská) pod vedením "manežéra" Martina Valáška. Ja ako "Benjamínek" celej tejto smečky som mal možnosť vidieť a počuť o veciach aj muzike trochu v iných perspektívach než ako som bol zvyknutý. Išlo sa cez Nemecko, Švajčiarsko, Francúzsko a Čechy - všade jeden - dva koncerty. Radosť až na kosť!
Spolu s nimi som tiež prvý krát navštívil klub VRAH v Rožnove.

Neskôr sme spolu s NAIVKAMI ešte pár rokov zdieľali spoločnú skúšobňu, kreslil som obal ich kazety "Budeme tancovať na troskách tejto spoločnosti", stretávali sme sa na mnohých akciách a s Maťou, ich speváčkou, sme takmer 5 rokov hrali v kapele STEH. A množstvo iných životných radostí / starostí a debát v krčmách ani nespomínam.

...ešte úsmev a...blesk! Foto z koncertu z Inárne, Stupava, rok 2000. Ale asi to je iný koncert než ten, čo dávam na neho link.



Dosť nostalgie!


Na starej kazete som objavil koncert NAIVEFIGHTERS z roku 2000, miesto neurčené...
obsahuje aj cover od SLOBODNEJ EURÓPY - "Nikdy to tak nebude" !!!


Live:

http://ulozto.net/xFTVXCYt/naive-fighters-zip



...a v neposlednom rade: díky whack za rip!!!
------------------------------------------------------------

Great folk punk band from Slovakia and their live gig from somewhere, year 2000.


mišo

1 komentár:

CompilaZoo n°1 (1996)