pondelok, 1. februára 2010

Anti-Army fest 1991 - live concert


No, nejak sa to zbehlo a dostal sa mi do rúk celý fesťák, respektíve kompilácia - Anti army fest (1991)(z ktorého som predtým dal kapelu M+M), takže to dám teda celé. Ja som na vojne nebol (ani na civilke), teda som si s chlapcami vojínmi na izbe pesničky nevyspevoval,ani sa nejako neprekáral. Tak si môžem zaspievať tuná s kapelami. A vy tiež.

obrázok nie je originál obal k nahrávke, len moja ilustračná kresba.

------------------------------------

Live concert of different czech punk bands from early 90s.
Picture is not original cover, just ilustration drawing.
------------------------------------

http://www.edisk.cz/stahni/76650/va_-_anti_army_fest__1991_.rar_121.79MB.html


tu je trax list:

http://www.projektpunk.cz/obsah/0/Kompilace/Anti-army-fest/


---------------------------------------------------------------

tak...a po kratšej prestávke bude nasledujúce dni opäť pokračovať YA BASTA zine. A ešte som doplnil info k Rýmařovskej scéne, zo zinu Komunita info som dal rozhovor + texty kapely ROZPÍNÁNÍ MUSLI.
kto má záujem, pozri.

a veľké díky patrí Whackovi.

mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára