nedeľa 7. februára 2010

YA BASTA! zine č.5



Z obsahu: YACOPSAE, COMBATWOUNDEDVETERAN, BALACLAVA, SEE YOU IN HELL, E 150, NAIVEFIGHTERS, INTENSITY, koncerty, kresby, recenzie...

http://www.mediafire.com/?enhknnxyowd

Séria zinov YA BASTA! sa pomaly blíži k záveru...dnes päťka a v blízkej dobe šieste číslo. Celkom zaujímavé bolo pozrieť si po rokoch niektoré rozhovory, recenzie a podobne. Potom plánujem opäť viac muziky - a okrem starých nahrávok kapiel zo Slovenska a Čiech - spravím krátke profily s nahrávkami kapiel kde som hral. Potom by som rád začal sériu zinov LEVANTANTE. A pomedzi to...no, čo mi príde na myseľ.
Ešte jedna vec - nedopatrením sa stalo, že v YA BASTA č.1 som zabudol na jednu stranu, tak som to opravil a vytvoril tam nový link. Dostal som pár mailov v ktorých píšete ktoré linky už nefungujú. Budem ich postupne oživovať, len strpenie. A díky za každý komentár alebo mail. Aj komunikácia, nie len muzika!

čav

mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)