piatok 28. februára 2014

Folk/akustik-gitarrr punk koncert v Scherzi


S krížkom po funuse prichádzam so stručnou informáciou o koncerte. Tento týždeň som zahral krátky set ako hosť na koncerte môjho kamoša Ondra. On už roky skladá a občas aj naživo hráva folkové pesničky v takej povedzme nohavicovskej tradícií, svojské, osobité, so zaujímavými textami. Už dlhšie sme plánovali spoločný koncert a teraz sa to uskutočnilo. Hrali sme v umeleckej kaviarni Scherz, na bratislavských Palisádoch. Pre mňa to bol tak trochu kultúrny šok v zmysle vystupujúceho. Nikdy predtým som totiž nehral pred sediacim publikom. Kaviarenské stoly a ľudia čo prišli počúvať. Ondro hral svoje skladby a občas to preložil krátkym prednesom poézie. Po polhodine som nastúpil ja a zahral 6 rozorvaných odrhovačiek. Ľudia ale počúvali, malo to odozvu. Potom pokračoval opäť Ondro. Musím povedať, že hoci to bolo iné ako na punkových akciách, malo to čosi do seba. Iný priestor a pohľad na publikum bol osviežujúci a predpokladám, že osviežujúci bol aj môj akustický atak v kaviarenskom priestore. Možno si to zase niekedy zopakujem.






-----------------------

Toľko z mojej zatiaľ ostatnej sólovej exhibície, najbližšie by sme mali hrať ako celá kapela - ŠIGELA v Brne. Info tu: http://bandzone.cz/akce/334759



Tak zase niekedy niekde.





mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára