pondelok 22. februára 2016

ŠIGELA - "Live v Žiline" (fragment z koncertu v Meštianskej pivárni, 2015)




ŠIGELA Žilina

http://ulozto.sk/xCFuCbra/sigela-05-12-2014-zilina-rar

Krátky záznam (fragment) z nášho koncertu v Žiline. Tri skladby, z toho jedna prevzatá od americkej punk-rockovej kapely THE DICKS. Na bicie nám tento pre koncert hosťoval organizátor akcie - DÁŠA FON FĽAŠA.


Kapela ŠIGELA už s najväčšou pravdepodobnosťou skončila. Je to tak. Málo času, málo priestoru na spoločnú tvorbu. Ja pokračujem sólo pod menom Mišo ŠTICH. ŠTICH, to sú krátke punkové skladby strihnuté poéziou zahraté na akustickú gitaru. Naivita. Naïve punk.
Hrávam na rôznych akciách, najbližšie ma čaká koncert pre deti s autizmom v jednom voľnočasovom centre, onedlho nato krátke vystúpenie v kníhkupectve Artforum na vernisáži mojej kamošky. V dohľadnej dobe plánujem vydať v rámci fanzinu MUZIKA-KOMUNIKA obrazovú prílohu s ilustráciami k mojim textom (jeden z ilustrovaných textov by sa mal objaviť aj v prvom čísle istého východoslovenského fanzinu) a ešte malú (zatiaľ neviem koľko palcovú) vinylovú platňu s niekoľkými mojim skladbami.

Uvidím koľko z toho vyjde a čo sa podarí.

Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára