nedeľa 25. decembra 2016

Rozhovor s Márisom /DE LA MUITNIEKS TAPES/


Rozhovor s Márisom som robil pre fanzin HLUBOKÁ ORBA. Vyzeralo to však, že v ňom už nevyjde, pretože Filip kvôli vážnym zdravotným problémom zvažoval čo do Orby ešte preložiť a čo už nie. Nakoniec mi dával vedieť, že nech rozhovor radšej použijem na svoj blog. Tak som ho už pred rokom uverejnil v pôvodnom znení v angličtine. Na moje prekvapenie sa však rozhovor predsa len v Orbe objavil. Takže tí, ktorí si ho neprečítali v pôvodnom znení si ho môžu pozrieť teraz tu. Akurát Filip už nestihol napísať ku rozhovoru vysvetľujúci text a je tam mylne uvedené, že sa jedná o pokec o litovskej scéne. Chyba! Ide o pokec o lotyšskej scéne. Každopádne som rád, že rozhovor sa nakoniec v tlačenej podobe objavil, za čo patrí vďaka ľudom, ktorí poslednú Orbu dotiahli do konca.

Pôvodný rozhovor tu:

http://muzika-komunika.blogspot.sk/2016/01/maris-de-la-muitnieks-tapes-interview.html


Preložený rozhovor z Hlubokej orby tu:















Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára