piatok 13. januára 2017

ROZPOR - starý rozhovor, staré fotky (2002, 2004)

Tento rozhovor s kapelou ROZPOR som už na blog dával, akurát že teraz som ho objavil v pôvodnom znení - rukou písaný jednotlivými členmi. V tom čase (rok 2002) som nepoužíval internet, takže otázky pre náš zin YA BASTA som napísal na písacom stroji, odfotil a každému členovi dal. Oni mi odpovede odpísali perom, resp. Datra napísal aj Lupesove odpovede, vlastne ani neviem že ako, či mu to on hovoril a Datra to zapísal, či čo.

Otázky tu:


























Stručná história kapely:

















Celý rozhovor tu v linku: http://leteckaposta.cz/898616309




Staré fotky kapely, na ktorých sú členovia štylizovaní ako bankoví lupiči, vznikli v r. 2004


























































































-----------------------------------------------------------------

...na záver prikladám kúsok komixu punkáča Šuvixa, ktorý kreslil Datra a ktorým som vtedy rozhovor trochu doilustroval:























+ návrh na plagát na plánovaný koncert, ktorý som kreslil ja...






















...koncert sa ale nakoniec neuskutočnil, resp. uskutočnil, ale v trochu inej zostave):


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)