sobota 14. októbra 2017

Егор Летов ‎– "Вершки И Корешки" (2016)


Akustický album speváka kapely GRAZHDANSKAYA OBORONA, Egora Letova. 





















CD-čko som našiel v hudobnom obchodíku Phonoteka sídliaceho na ulici Marata v Petrohrade. Obchod je síce trochu drahší, ale zase tu bol veľmi ústretový predavač, ktorý mi ochotne rozprával o kapelách a púšťal dosky. Počúval som napríklad HOM a ich tretí album, alebo mi odporúčal Alexandra Baschaleva, či kapelu Srednerusskaya Vozvyshennosť.




















Pred PHONOTEKOU


















Propagačná karta/pohľadnica Phonoteky
















...a originál obrazu od Henriho Matissea v Ermitáži


Inak, čo sa týka cien, odporúčam skôr vedľajší obchod Diez, ktorý je pár desiatok metrov ďalej na tej istej ulici. Majú to tam síce také upravené, príliš upratané - niečo ako obchod Hudobného fondu na Medenej, ale predavač bol veľmi pohodový a mal dobrý prehľad o ruskom rocku, novej vlne a alternatíve. Všetko sa tam dá pustiť a o všetkom ochotne porozpráva.

Ešte som navštívil obchod VinylBox. Ten bol, čo sa týka platní, dosť dobre zásobený, ale platne mali aj vyššie ceny - napr. za originál 2LP od GRAZHDANSKAYA OBORONA - Vsyo Idet Po Planu sa mi nechcelo dať 6000 Rub (niečo vyše 80,- Eur), hoci sa predáva aj za vyššie ceny. Nakoniec som tam našiel fajn LP estónskej kapely NE ZHDALI, ktoré sa dobre počúva - taká podivnosť/post-rock/avantgarda - album sa dá vypočuť tu. 












Počúvanie muziky vo VinylBox-e.


Článok o hľadaní hudobných nahrávok aj tu: 



+ niekoľko fotiek z Piteru:















Pri Aurore (akurát tento rok je 100. výročie VOSR :)





















Poblíž rieky Nevy, pri Palácovom moste
















Pred klubom IONOTEKA 
















Budova v ktorej sa kedysi nachádzal Leningradský Rock-Club


----------------------------------------


Egor Letov and his solo acoustic album. Folk/punk from Russia.


Bonus: Info about Letov/Grazhdanskaya Oborona from zine DRUNK NACH OSTEN č.2 (2010)



























Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára