štvrtok 9. novembra 2017

BLUE TAXI PROJECT - "Exile" (1993)


Túto maďarskú kapelu mi poslal Zoltán (niekoľko príspevkov od neho nájdeš v archíve blogu)a napísal mi ku tomu pár riadkov:


Ahoj,
posielam ti jednu raritu z roku 1993

Kazetu som kúpil ešte za 30kčs od speváka, textára, ale po požičaní niekomu sa už nevrátila.
Teraz som si ju ja požičal na pár dní od jedného známeho. Takto digitalizovná sa už aspoň nahrávka nestratí.
Z.






















https://www.sendspace.com/file/scpxl1






















...ešte pridávam stručné info od Zoltána



Ahoj,
o Blue Taxi viem len toľko že to nebola kapela ale len projekt Rolanda Pála. Koncert nikdy nedali. Viem že basgitarista Béla Balla hral v kapele Arrival...

...a jeden plagát z akcie ktorý poslal:





















...na tom festivale sme hrali aj my s Temetkezési Vállalat.

----------------------

Punky/alternative-rock band from Hungary and their cassette from early 90´s.




Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára