utorok 6. marca 2018

Янка И Гражданская Оборона ‎– Концерт В МЭИ 17.02.1990 (1999)


Gražhdanskaya Oborona a Yanka na spoločnom koncerte z roku 1990.




















Grazhdanskaya Oborona + Yanka - Koncert 17.02.1990.zip

Info: Концерт В МЭИ 17.02.1990

-----

Ešte sa pri tejto príležitosti krátko vrátim ku koncertu v Prahe, ktorý sa konal ako memoriál ku 10. výročiu smrti J. Letova. Celá tá akcia myslím dobre dopadla. Dobré miesto, zahrali dobré kapely, boli tam fajn ľudia aj atmosféra. Premietali sa videá, fotky, týpek rozprával o Letovovom živote. A z pódia zaznela aj jeho kritika a oprávnené vymedzenia sa voči jeho divnej politickej angažovanosti. Ja som sa v rámci svojho setupokúsil aj o jeden cover od Letova/GrOb v slovenskom jazyku, ktorý mi síce nevyšiel až tak ako som si predstavoval, ale ľudia ho celkom pozitívne ocenili.

Organizátor Jindra mi ešte po koncerte krátko napísal:

Ahoj Mišo, 
chci Ti ještě jednou moc poděkovat, žes přijel a zahrál! Bylo to super, moc si toho vážím a Tvoje vystoupení bylo výborný! (a Otrjad nězamětil patěry bajca slovensky se fakt moc povedlo) 
A vypadá to, co jsem tam potom s pár lidmi mluvil, že máš teď v Praze dost dalších nových velkých příznivců - hlavně Vasil Artamonov, Václav Magid, Lenka (moje švagrová) a Eda byli fakt nadšení.. 
Doufám, že bylo vše v pohodě, a žes měl nebo budeš mít dobrou cestu. 
Ještě jednou moc díky
Měj se hezky! 
J. 


Mišo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára