pondelok 3. septembra 2018

Vašek Koubek - Obrazy (1991)


V práci som nedávno po dlšom čase znovu počúval dosku "Obrazy" od Vaška Koubka.
Český svojrázny pesničkár s harmonikou a s rečovou vadou. Má to ale veľmi osobitú atmosféru, takú "hospodsko-divadelnú". Doska obsahuje jeho staré songy z 80-tych rokov. Ripovať z vinylu sa mi ale nedá, tak je tu odkaz na jednotlivé songy z dosky v MP3-ojkách.


























Doska "Obrazy" na maliarskom stojane


http://www.vaclavkoubek.cz/album/vaclav-koubek-obrazy





























Ešte bonus: Radim mi poslal rip CD-verzie tohto albumu, linku tu:


http://leteckaposta.cz/533491616



















Mal som v pláne dať sem aj odfotený Koubkov spevník, ktorý sa mi pred časom dostal do rúk (aj s autorovým podpisom) v jednom antikvariáte, ale zistil som, že je ešte stále dostupný na autorovej stránke, takže nedám. Dám sem teda aspoň foto akordov jednej mojej asi najobľúbenejšej skladby "Dědek".
























-----

Ozaj, nemáte niekto tieto kazety v MP3? Rád by som počul tieto nahrávky...






















---------

Czech unique alternative accordionist. 


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára