sobota 1. mája 2010

Príspevok č. 200 / Post no. 200


Blog muzika-komunika zverejňuje 200. príspevok v poradí. Pred deviatimi mesiacmi som začal skôr opatrne, nemal som veľké očakávania. Nemal som ani daný konkrétny koncept. Zverejňujem na čo mám chuť i keď s istým zreteľom na zameranie blogu - "o alternatívnej hudbe" (či niektorých jej subžánrov) a s preferenciou českých a slovenských kapiel.

Ďakujem všetkým ktorí napísali komentár k príspevkom, mail, s ktorými som menil muziku, ktorí dali o blogu vedieť ďalej, ktorí povzbudili. Špečiálne ďakujem Peťovi - Whackovi za spoluprácu, Maťovi- Zberateľovi za zapožičanie niektorých nahrávok, zinov.


Blog a zdieľanie hudby je fajn vec, no určite podporujte kapely aj súčasné, chodievajte na koncerty, kupujte nahrávky, prípadne zakladajte vlastné kapely a nahrávajte vlastné veci. Koncept "rarít" tento blog nepodporuje. Mal som nejaké ohlasy, že nech nedávam "rarity", či čo. Nie som priaznivcom podobných teórií. Rarity a celkový kult okolo zbierania nahrávok (zvlášť punkových) je mi skôr smiešny. Nahrávky čo vznikli ako protest, či pre zábavu, či z potreby, sa stávajú akýmsi fetišom. Okrem toho - to čo tu dávam sú len posrané MP3ojky, takže...ak už je reč o raritách, nájdi si voľakde originál platňu či kazetu. Alebo hľadaj BEATLES originál "The White Album" LP s podpismi všetkých členov.

Do budúcna...určite chcem pokračovať v písaní o (nielen CS) kapelách a ich nahrávkach, o knihách - pár sa mi ich v poslednom čase nazbieralo, uverejňovať svoje kresby, upozorňovať na zaujímavé blogy...a možno trochu recenzovať: nahrávky, koncerty. Tiež mám ešte pár vecí na výmenu, takže tí čo radí vymieňate muziku - ste vítaní.


kresba jedného z mojich klientov z Chránenej maliarskej dielne - dospelák (26 rokov) s mentálnou retardáciou


Plánoval som niektoré z materiálov vydať ako tlačený zin, zatiaľ je to však otázka budúcnosti. A pravdepodobne trochu uberiem z intenzity pridávania príspevkov, mám na starosť mnohé iné veci, rodinu, syna, prácu, mnohé iné hobby a menej času.

Všetkým dík za pozornosť.
Píšte na mail: miso.komunikacia@gmail.com

muzika = komunikácia

mišo

p.s. pár blogov/stránok čo ma inšpirujú:

http://www.kbdrecords.com/
http://musicruinedmylife.blogspot.com/
http://phoenixhairpins.blogspot.com/
http://maximumrocknroll.com/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára