nedeľa 9. mája 2010

Rock proti prúdu

Vo svojom profile na blogu mám vetu "I listen rock against the stream...". "Rock proti prúdu" - toto spojenie som prevzal z názvu jednej - pre mňa zásadnej - encyklopédie. Jej originál názov je: "Rock proti proudu", s podtitulom "Enycyklopedie zahraničného alternativního rocku". Má dva diely - delené abecedne - 1. diel A-L, druhý - M-Z. Vyšla v rokoch 1992 a 1993, vydalo VOKNO.
Je niekoľko kníh ktoré pre mňa v začiatkoch oboznamovania sa s alternatívnou hudbou/punkom etc. veľa znamenali a táto je jedna z nich. Mal som oba diely X-krát požičané z knižnice, neskôr ofotené a nakoniec - po toľkých rokoch - mám oba diely doma. Uvažoval som aj nad tým, že ich oskenujem na blog, no v dnešnej dobe je určite mnoho iných možností nájsť o kapelách solídnejšie info. Takže som ich chcel aspoň spomenúť. Myslím, že druhý diel sa dá ešte nájsť v niektorých obchodoch ako Polí Pět, či Blackpoint v Prahe, no ten prvý sa zháňa ťažšie. Ak ich uvidíš - neváhaj.





predhovor v prvom diely

A hej! môžete napísať komentár aké boli vaše prvé knihy, či časáky o hudbe. Tie ktoré vás ovplyvnili, tie zásadné. Toť vše. Čau.

mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára