piatok 13. augusta 2010

In Flagranti zin

O zinoch a ich tvorbe už nejaká tá zmienka na tomto blogu bola (http://muzika-komunika.blogspot.com/2010/01/ziny.html). Teda, venoval som sa najmä tým zinom, na ktorých som sa istým spôsobom podieľal aj ja. O tom, že ma v mnohom ich tvorba a aj čítanie iných fanzinov v určitých veciach ovplyvnila, či posunula sa nebudem príliš rozpisovať. Možno inokedy. A určite sa budem aj v budúcnosti na blogu zinom venovať. Veď, keď tento blog sleduješ pravidelnejšie, určite si natrafil/a na mnohé články, či celé scany rôznych zinov. V čítaní uprednostňujem tlačené ziny, aj keď sú na rapídnom ústupe - z pochopiteľných aj menej pochopiteľných dôvodov. Snáď (už) budúci rok konečne vyprodukujem aj ja nejaký tlačený zin.

Teraz však načriem hlbšie do minulosti a rád by som sa venoval zinu, ktorý bol na Slovensku medzi prvými (prvý?) čo sa venovali punkovej muzike. Mal názov In Flagranti a robil ho spevák kapely ZÓNA A - Koňýk.

Nebudem k tomu veľa písať, našiel som rozhovor na to priamo šitý. Robil ho nd a je zo zinu JUST DIY č. 4/4.

----------------------------
Oh, ešte predtým vsuvka:

VÝSTAVA
Bratislavská klubová scéna, Lucia Bartošová
Vernisáž: 13. 8. 2010 o 18:00 Výstava potrvá do: 1. 9. 2010 v Chillout + Culture bare HOPKIRK.

"Lucia Bartošová, všestranná umelkyňa, spisovateľka, fotografka, výtvarníčka nás na svojej autorskej výstave prevedie svetom klubovej bratislavskej scény, ktorú zachytáva väčšinou základným objektívom digitálneho fotoaparátu. Odkiaľ a kam sa naša klubová scéna pohla od polovice 80-tych rokov, je otázka ktorú nám má výstava zodpovedať, ukázať smery, zmeny časových horizontov, ľudí. Priamych aj nepriamych tvorcov a účastníkov klubovej scény, ktorá postupom času naberá iný význam aj napriek tomu, že mnohokrát sa jej účastníci a tvorcovia nemenia."
viac:

http://www.hopkirk.sk/index.php?page=akcie&id=22

----------------------------------------
Ok, tu je rozhovor:



V nasledujúcich príspevkoch budú scany čísel In Flagranti, ktoré láskavo zapožiačl Maťo (díky!) a oddobril Koňýk.

Dnes č. 1, resp. nie som si istý či je komplet, či len torzo, každopádne tu je:









nasledujúce čísla sú viac stranové, kompletnejšie - už budú v linkoch na stiahnutie.

mišo


-------------------------------

Ok, here it is scan of one of the first slovakian punk zine - IN FLAGRANTI.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára