nedeľa 31. októbra 2010

Garáže pod Prístavným mostom IV.



Ahoj, dnes prichádza časť galérie plagátov z garážových koncertov. Žiaľ, nie sú datované. Ono, človek keď to tak prirodzene robí, ani sa nejak zvlášť nezamýšľa nad tým, že to bude archivovať, či ešte niekedy vyťahovať. Takže roky nie sú uvedené. Vybral som na začiatok tú časť plagátov, ktoré som výtvarne robil ja.



Toto bol jeden z prvých koncertov silného obdobia. Dohadoval som ho po telefóne (ešte cez pevnú linku) s Mirom, gitaristom kapely PTERODAKTYL (či DRACONUS? - možno oboch), neskôr členom bandy INTERNATIONAL KARATE.
Mal to byť taký malý festival - vybral som názov "GARAGE SOUND" a zahrali, zdá sa mi, všetky uvedené kapely. Tipujem, že sa uskutočnil v lete 2001.


Nasledujú ďalšie - bez časovej chronológie:









Koncertov ktoré som organizoval, či spoluorganizoval nebolo veľa, nabudúce pokračujeme s galériou plagátov SFG crew, ktorí ich zorganizovali celkom dosť. Snáď by sa dalo vravieť o "zlatom veku Garáží".

Tak zatiaľ

mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára