utorok 2. novembra 2010

S.I.K.A. - live + RIOT IN OPERA - live

Teraz trochu odbočka od Garáží. I keď nie tak celkom. S.I.K.A aj RIOT IN OPERA boli kapely s Garážami dosť späté. Určite prídu na rad aj ich garážové skúšobňové nahrávky, no tento krát je to niečo iné. Potešil som sa, keď som na starej kazete našiel tieto songy z koncertu S.I.K.A. v Znojma. Myslel som, že sa stratili. Zachovali sa mi len 4 skladby. Pozor! Iba pre otrlých!
A RIOT IN OPERA - je tu celý koncert, už som ho myslím raz na blog dával, no link už bol nefunkčný. (Info o oboch kapelách nájdeš na tomto blogu, stačí zadať ich názvy do hľadáčika)

Tento spoločný koncert sa uskutočil roku 14.8. 2001 v klube GOGO v Znojme. Antihudobný protest rebelov bez príčiny! hehe...

S.I.K.A.


SxIxKxAx vyvádza v GoGo klube

http://www.mediafire.com/?otq9eccd8559j44

----------------------------------------------

RIOT IN OPERA



RIOT IN OPERA vyvádza v GoGo klube

http://www.mediafire.com/?rfg6idfj5z823ax

---------------------------------------------

Za láskavé zapožičanie fotiek ďakujem Fifovi!

mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára