streda 19. januára 2011

Kniha "PUNK NOT DEAD", časť V.


Čítanie pokračuje...rozprava so spevákom kapely PLEXIS - Petrom "Sidom" Hošekom.


"Začalo to rádiem Luxenburg, to mi bylo asi 13 let a byl tu, ostatně jako pořád, totální nedostatek muziky. Onehdá vysílali asi hodinový profil manchesterských BUZZCOCKS a mluvili taky o punku, strašně mě to tenkrát vzalo. Bylo to pro mně úplně něco novýho, bezvadnýho a hlavně přístupnýho. Nerozumněl jsem textům, ale měl jsem pocit, že vím o co v tý hudbě jde. Samozrejmě jsem měl z toho ze začátku chaos v makovici, ale to se rychle srovnalo. Dodnes mě nic nechytilo tak, jako tenkrát punk"

Petr "Sid" Hošek

-------------------------------------------------------------------------------
http://depositfiles.com/files/t4mwvfnpr
-------------------------------------------------------------------------------



Petr Hošek a PLEXIS - obal starého ROCK & POPU. Hošek (v strede) tu má už imidž odkazujúci skôr na Axla Roseho, či Iana Astburyho.


mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)